Remco op de Teide — en geen AirPods. Waarom?

HOOK

Remco op de Teide — en geen AirPods. Waarom? — “Daarom heb ik school niet afgewerkt: te veel bluetooth (lacht)”

FEITEN

  • YouTube-vlog van hoogtestage op Tenerife met mecanicien & verzorger
  • Geen draadloze oortjes tijdens training
  • Reden: “Bluetooth is niet goed voor je hersenen”
  • Terug in Calpe, timmert hij richting de Tour

TAKEAWAY

Old school oortjes met draad = Remco’s vibe. Tour incoming

Was dit duidelijk?