Remco op de Teide — en geen AirPods. Waarom?

HOOK
Remco op de Teide — en geen AirPods. Waarom? — “Daarom heb ik school niet afgewerkt: te veel bluetooth (lacht)”
FEITEN
- YouTube-vlog van hoogtestage op Tenerife met mecanicien & verzorger
- Geen draadloze oortjes tijdens training
- Reden: “Bluetooth is niet goed voor je hersenen”
- Terug in Calpe, timmert hij richting de Tour
TAKEAWAY
Old school oortjes met draad = Remco’s vibe. Tour incoming
Was dit duidelijk?
Bedankt voor je feedback!