Junior Planckaert over dwangstoornis

HOOK
Junior Planckaert over dwangstoornis: Junior Planckaert over dwangstoornis: “Voor ik mijn gordel aandoe, moet ik drie keer op het dashboard tikken”
FEITEN
- Junior Planckaert over dwangstoornis: “Voor ik mijn gordel aandoe, moet ik drie keer op het dashboard tikken”
- Meer details volgen via officiële kanalen.
TAKEAWAY
Dit wil je weten.
Was dit duidelijk?
Bedankt voor je feedback!